Bluesnews ny hjemmeside

Bluesnews

KOMENT Oslo har bidratt med sin spisskompetanse og vært pådriver i arbeidet med å utfordre magasinet Bluesnews til å ta web på alvor, og dermed tenke nytt og langsiktig.

Gjennom 22 år har Bluesnews produsert 5 årlige utgaver med ca 100 sider stoff pr utgivelse, basert på 1 ansatt og en serie idealistiske bidragsytere. Dermed har fokus naturlig nok vært rimelig analogt. Det er en jevn strøm av aktivitet i dette miljøet og det produseres innhold daglig, som faller mellom utgivelsene og publikums utallige FB-sider og grupper. 

Magasinet har nå for alvor tatt steget inn den digitale æraen, hvor noen tusen plateanmeldelser, et stort antall sider med artikler og diverse stoff er katalogisert, søkbart, tilgjengeliggjort og tilrettelagt for mobil, nettbrett og desktop på www.bluesnews.no.

Bluesnews er dermed godt rustet til å fungere både som et arkiv over lang norsk blueshistorie, og som en oppdatert, funksjonell reflektor over hva som foregår i det daglige blueslivet. 

Redaktør Rune Endal sier: ”Det har vært en flott erfaring å jobbe med kompetanse innenfor denne type publisering, og vi har fått en løsning vi gleder oss stort til å bruke, lenge!”

En av hovedutfordringene har vært å rekonstruere og konvertere den tidligere hjemmesideløsningen, noe som best kunne sammenlignes med å holde en ”lekk båt flytende”, med ulike arkiver, lagringssteder og løsninger. 

Nå kan altså Bluesnews fortsette med det de egentlig vil; produsere aktuelt kvalitetsinnhold for sine lesere, og være historiebærer. Og apropos det, så skrives det historie i det norske bluesmiljøet november 2019, når de inntar Royal Albert Hall og arrangerer tidenes konsert med kremen av norske bluesartister.  The Norwegian Bluesadventure er et eget prosjekt som du kan lese mer om her: http://bluesadventure.koment.no

  • Narvesen forside
  • Produkter
  • Magasiner
  • Narvesenblogg

Narvesen

På oppdrag fra Reitan Convenience Norway har vi utviklet Narvesens offisielle hjemmeside, med bl.a kartsøk og egen del for å søke etter magasiner og blader. Den nye hjemmesiden er laget i samarbeid med F+Oss, og du finner den her


Vi utfører mange forskjellige oppdrag for Narvesen som ikke er digitale også; interne og eksterne eventer, samplinger og lanseringsaktiviteter feks for nye butikker eller produkter. 

 

 

  • Hjemmeside
  • Visittkort
  • Profil

SponsorLink

Vi har designet og utviklet ny logo, profil, hjemmeside og nyhetsbrev for SponsorLink! I tillegg jobber vi med digital markedsføring av deres tjenester. Du finner hjemmmesiden til SponsorLink her: www.sponsor-link.no

  • Profil
  • Forside
  • Aktuelt
  • Hva skjer

Trondheim 2020

Trondheim er vertsby for EM i håndball 2020. Vi har laget logo og tilhørende profilhåndbok, facebookside, instagramprofil og hjemmeside for Trondheim2020 AS.  Hjemmesiden finner du her

  • 7-Eleven 1
  • 7-Eleven 2
  • 7-Eleven 3

7-Eleven

På oppdrag fra 7-Eleven har vi utviklet 7-Eleven Norge sin offisielle hjemmeside og deres fanpage på Facebook. Du finner fanpagen her: www.facebook.com/7ElevenNorge og hjemmesiden her: www.7-eleven.no


Vi jobber også med lanseringen av YX 7-Eleven; med event og aktiviteter knyttet til åpningene av de enkelte YX 7-Eleven-stasjonene, og med facebooksidene deres! 



 

  • Peppes forside
  • Peppes video på Facebook
  • Peppesface
  • Peppes produktbilder

Peppes hjemme

På oppdrag fra Synnøve Finden har vi utviklet hjemmesiden til Peppes Hjemme-produktene. Vi produserer innhold, styrer annonser og er ansvarlige for oppdateringene av hjemmesiden og Facebooksiden - inkludert betjening av kundehenvendelser som kommer inn via sosiale medier. Vi arbeider også med planlegging av kampanjer ut mot butikk for å skape og øke salget av produktene. Innholdsproduksjon, inkludert baking av pizza, produktfotografering og reklamevideo gjør vi også! 

Se hjemmesiden til Peppes Hjemme her: peppeshjemme.no. Facebook-siden finner du her: facebook.com/peppeshjemme.

  • Hjemmeside for Therese Johaug
  • Therese Johaug hjemmeside

Hjemmeside for Therese Johaug

Vi har laget en ny og forbedret utgave av Thereses Johaug sin offisielle hjemmeside, www.theresejohaug.no. Hjemmesiden er koblet opp mot Therese Johaug sin private Instagram-konto.

 

Oppdraget har inkludert konseptutvikling, design, implementering og fortløpende oppdatering av innhold.